خط کشی های رنگی

برای دیدن عکس به اندازه واقعی روی اینجا کلیک کنید.

نظرات 34 + ارسال نظر
فرزاد 1386/07/15 ساعت 19:34 http://shabroo.mihanblog.com

با سلام ....اگرمی خواهید بازدید خود را به میزان قابل توجهی
افزایش دهید می توانید لینک باکس ما را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید . پس از
قرار دادن لینک باکس در سایت خود شما می توانید لینکهای خود را به لینکدونی اضافه
نمایید تا در صدها سایت و وبلاگ مختلف به نمایش در آید .از مزایای دیگر این لینک
باکس این است که سایت شما را در موتور های جستجو پرمحتواتر می کند و در موتورهای
جستجو بیشتر ظاهر می شود....موفق و پیروز باشید

مریمl 1386/07/15 ساعت 21:57

اصلا فکر نمی کردم که تا این اندازه زیبا شده باشه کارت حرف نداره. ارزو می کنم به هر جا که میخوای برسیkh.kh

بسیار زیبا بود.
با احترام

سلا م به شما دوست عزیز.
عکس بسیار زیباییست
به ما هم سر بزنید.
موفق باشید

وبلاگ بندرعباس به روز شد ~~ > گلچین آهنگو کمیاب بندری (2)




بهشب 1386/07/17 ساعت 09:01

من به فتو بلاگ تو علاقه دارم .من عکس را دوست دارم .سلام

ممنون از پیامت که برام گذاشته بودی
من وبلاگ شما را جزء پیوندهام قرار دادم
دوست دارم از عکس هایی از موسیقی هم بزنی

از پیامت ممنون
تارنمای شما جزء پیوند های من قرار گرفت

نرسیده به چهار راه رسالته نه ؟!

سلام لینک وبلاگ من را در فتو بلاگت بگذار

Weblog BnD Upe ( www . bnD . BLogfa . COM ) Zendeginameye Khoda Biamorz Ebrahim Monsefi ( Rami ) Va Ye Ahange Ziba Azash Hatman bekhonid Nazar Ham Bedid Pishapish Eyde Saeed Fetr Mobarak

سلام.
لینکتونو گذاشتم.
ممنون.

سلام !
بازم که شاهکار کردی . این عکس از تمام عکسای که تا حالا توی وب زدی زیبا تر و هنری تر شده بهت تبریک می گم ا
امیدوارم همیشه موفق باشی!

سلام عیدت مبارک کاکا
خیلی جونن... خیابونن شوون خیلی جون بنظر اتان و وقتی که هوا ابری و غبار بشت.

سلام آقای سایه بانی
عیدتون مبارک.
زیباست...
آمدن به رنگ سفید و رفتن به رنگ قرمز...بالاخره همگی روزی قرمز میشویم...
موفق باشید و پایدار.

وحدانی 1386/07/24 ساعت 12:12 http://goranaz.blogsky.com

سلام و نخسته
عکس زیبایی شده
کاش دیافراگم رو بسته تر میزاشتی هم جزئیات از بین نمی رفت و نورها اور نمیشد
تلاش خوبی کردید
با بدون شرح منتظر نظرات شما هستم

MeHraN 1386/07/24 ساعت 23:32 http://bnd.blogfa.com

وبلاگ بندرعباس آپدیت شد : گلچینی از گلهای زیبا و دیدنی واقع در توابع اوز

بهشب 1386/07/25 ساعت 08:18

سینا عکس هایی که از رومئو وژولیت گرفته ای لازم دارم (۲قطعه)البته با اجازه عکاس محترم .بده به محمد برا مجله تخصصی تاتر انجمن لازم داره.ممنون

لیدا 1386/07/26 ساعت 12:53

salam mamnunam azat felan vaght nadaram, vali harvaght khastam avazesh konam hatman behet khabar midam.

مظفر 1386/07/28 ساعت 01:35 http://2bonhalili.blogfa.com/

با سلام
زیباست

بسیار زیبا
موفق باشی

تنها 1386/07/30 ساعت 02:33 http://mandis.blogfa.com

سلام سینا جان وبلاگ زیبایی داری

موفق باشی

به منم سر بزن

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤ music ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤[بوسه]____¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤______ [خجالت]_¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ music nabe banderiii ¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ zoodi biya ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤biya digeee¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤biyaya¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤ok??¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

سلام خسته نباشید اقای سایبانی امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق پیروز شاد و سربلند باشید

مهران 1386/08/03 ساعت 00:52 http://bnd.blogfa.com

وبلاگ بندر عباس آپدیت شد ~~~>4 تا عکس جالب از روستای سیخوران ( 90 کیلومتری بندرعباس )

بدیس 1386/08/03 ساعت 10:57 http://aask.blogsky.com/

باسلام
بامطلب موسیقی بروزم

دیدنی شدی

اقا سینا سلام. لینک ماروهم بزن تو لینکستانت بعد شما گفتین که توی قالب وبلاگم کمکم میکنید پس چی شود...؟؟؟ by

تصویر جالبیه
موفق باشید

بی بلم 1386/08/15 ساعت 19:55 http://beybelom.blogsky.com

سلام
اینجا کجاست سینا جان؟
ما هم سری بزنیم به اونجا!

سلام دوست عزیز عکاس ... اولین باریست که به گالری شما سر می زنم .. عکسهای خوبی دارید ... این یکی خیلی خوب است ... البته من دیاف بسته تر رو پیشنهاد می کنم ، بخاطر نور چراغهای وسط بلوار ... عکس خوبیست ... موفق باشید.

مجتبی 1386/09/05 ساعت 19:46

مجتبی 1386/09/05 ساعت 19:47 http://www.hostjust.com

من در عکاسی سر رشتهای ندارم اما از دید تماشاگر عکس خیلی خوبیه!نکته جالب نور ۲رنگ چراغ ماشین ها هست (قرمز و سفید)قرمز ا با عجله به جایی میروند که سفیدها از اونجا میان...
برای آپلود عکسهات این سایت رو پیشنهاد می کنم www.0upload.com

مینا 1387/05/09 ساعت 16:44

سایت جالبی بود ولی عکس های مهر ۸۵ اصلا خوب نبود باید عکس های جالب تری می گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد